
How can I learn to like my job?
I'm not in love with my job either. I try to focus on what I like about my job. I really felt like I could not do a single thing right today. And…I almost cried. I seriously had to bite my tongue and take deep breaths in order to fight back the tears. I want to be good at what I do, but maybe I just don’t have what it takes for this job…
Any suggestions on finding the things that do motivate me?
4 comments:
dear,
be calm....cuba buat yang terbaek dgn apa yang kita ada sbb takut dikatakan x bersyukur nanti...dalam masa yg sama cuba intai2 peluang untuk dapatkan yang lebih terbaek k...
p/s: kita serupa...saya pon x suka dgn apa yang saya buat skarang ni tapi bila pikir2, x ada sapa nak bagi duit belanja bulanan ngan bayar bil2 semua...kena redha...life must go on...huhuhu
bersyukur apa yang ada. sometimes the simplest thing is the one that you make complicated.
always pkirkan...
kita kerja bkn utk org, bukan utk nama, bukan 100% sbb nak dpt duit gaji.
Kerja sbb kita nak belajar & nak improve diri kite supaye lebih baik dr semalam. all about diri kita~ then u can feel d excitement =)
wanie, syud dan dr :)
thanks alot! whatever it is, kerja mesti kerja kan?
saya akan mulai belajar untuk mencintai kerja saya ini dengan seikhlas hati seamanah mungkin! thanks sayang~~~
Post a Comment